24.11.09

ORIGAMI BOX



went J's studio to use a sand blasting machine.
He said "You used to work for me, you are free to use my studio anytime! welcome!"
how nice of him.
i remember him always as a good boss.
oh, yes, please find those little boxes at Onéa design shop
Onéa design shop
fredrikinkatu 32Helsinki

2 comments:

hicoboci said...

こんにちは。
いつも上品でかわいい作品ですね。
品があります。おりがみなのに、北欧のテキスタイルみたい!
green houseもかわいいし、
私もいつか立体を作ってみたいなぁー。
その時は色々教えてください。笑

mika said...

メッセージありがとうございます。

ひこぼしさんに私が教えられることがあるのかしら??
私が習うほうが絶対多いと思うよ。

折り紙は名古屋友禅の型紙を使って染められた折り紙ですよ~。かわいい柄だよね。